مدیرکل راهداری خراسان جنوبی، قول ویژه برای رسیدگی به وضعیت نامناسب جاده‌های نهنبدان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بیکی فرماندار نهبندان با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده‌های نهبندان، گفت: مدیرکل راهداری خراسان جنوبی، قول ویژه برای رسیدگی به وضعیت نامناسب جاده‌های نهنبدان دادند.

او افزود: وضعیت جاده‌های نهبندان بسیار نامطلوب است و در این خصوص از مدیرکل راهداری خراسان جنوبی درخواست پیگیری به وضعیت راه‌های استان را داشتیم.

بیکی با بیان اینکه روکش مسیر اصلی نهبندان مطلوب نیست، بیان کرد: بسیاری از تصادفات در محور نهبندان _ بیرجند به دلیل کمبود علائم راهنمایی و رانندگی است.


بیشتر بخوانید


فرماندار نهبندان اظهارکرد: از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه اصلی نهبندان، تنها ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت شده که بسار ناچیز است و درخواست روکش آسفالت بیشتری داریم.

او با تاکید بر اینکه در مسیر شوسف تا مسیر مزار سید علی نهنبدان هیچ استراحتگاه بین راهی‌ وجود ندارد، تصریح کرد: دلیل اصلی تصادفات در این مسیر نبود علائم و استراحتگاه است.

بیکی بیان کرد: مدیرکل راهداری خراسان جنوبی قول روکش ۱۵ کیلومتر محور بیرجند نهبندان و پنج کیلومتر از محور زاهدان و آسفالت راه‌ای روستایی چشمه زرد، ابنیه کلاته حبیب تا مهرماه ماسال را داده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.