در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلاء ۳۱۱ نفر دیگر به کرونا، شمار مبتلایان در استان به ۶ هزار و ۲۷۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۱ مبتلا به کرونا درهرمزگان شناسایی شد.

او افزود:از این شمار، ۱۶۹ نفر در بندرعباس، ۴۸ نفر در قشم، ۳۷ نفر در میناب، ۲۹ نفر در بندرخمیر، ۱۵ نفر در بندرلنگه، ۶ نفر در کیش، ۳ نفر در رودان و در شهرستان‌های حاجی آباد، سیریک، پارسیان و بستک هرکدام یک نفر ثبت شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر بر اثر ابتلای به کرونا در استان جان باختند که از این افراد شامل یک خانم ۸۲ ساله از بندرعباس با سابقه دیابت، آقای ۷۶ ساله از بندرپهل با سابقه فشار خون بالا، آقای ۸۳ ساله از بندرعباس با سابقه بیماری قلبی و فشار خون بالا، خانم ۳۳ ساله از بندرعباس با سابقه دیابت و فشار خون بالا و آقای ۶۳ ساله دیگری با سابقه بیماری قلبی از جان باختگان امروز (سه شنبه، ۲۰ خرداد) در هرمزگان هستند.

نوروزیان افزود: با شمار مبتلایان امروز، اکنون در بندرعباس ۴ هزار و ۱۳۰ بیمار، میناب ۵۲۰، قشم ۳۹۸، رودان ۳۳۵، بندرخمیر ۲۴۸، بندرلنگه ۳۳۷، حاجی آباد ۱۵۶، کیش ۷۶، جاسک ۶۵، بستک ۳۹، سیریک ۳۸، پارسیان ۲۸ و در بشاگرد ۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ ثبت شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.