مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: بهره‌برداری از مخزن پنج هزارمترمکعبی آب سرپل‌ذهاب تا سه ماه آینده آغاز می‌شود و مشکل افت فشار آب در برخی مناطق این شهرستان را برطرف می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علیرضا کاکاوند عصر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه آب شهر و روستا‌های سرپل ذهاب گفت: پروژه‌های آب روستایی این شهرستان که تقریبا راکد بود ظرف یک هفته فعال و مشکلات آن‌ها برطرف می‌شود.

او اظهار داشت: همچنین پروژه آبرسانی به روستای حسن سلیمان از توابع این شهرستان به زودی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: انتظار ما ازمردم این است که باتوجه به کمبود آب و فصل تابستان، رعایت الگوی مصرف را داشته باشند.

فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: در این شهرستان باتوجه به افزایش ساخت وساز‌ها پس از وقوع زلزله مشکلات زیرساخت‌های فاضلابی به صورت گسترده وجود دارد.

محبت جمالی نیا افزود: در مجتمع‌های مختلف روستایی شهرستان سرپل ذهاب مشکل اتصالات وجود دارد.

او اظهار داشت: هنوز تقاضای کنتور برای شهرستان پس از ماه‌ها بی نتیجه مانده که اگر این مشکل به موقع رسیدگی می‌شد، بیش از ۵۰ درصد از مشکلات آب این منطقه رفع می‌شود.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده بسیاری از روستا‌های اطراف سرقلعه و جگیران جز چند روستا که فقط به صورت شبانه آب دارند، مابقی روستا‌ها محروم از آب هستند.

جمالی نیا ادامه داد: با نصب ۱۵۰ متر تأسیسات لوله آب می‌توان بیش از ۱۱ روستا در سد سرآبگرم را از نعمت آب بی نیاز کرد.

او اضافه کرد: در مجتمع تپه ماران این شهرستان با یک حلقه چاه آب می‌توان مشکل بی آبی این منطقه رابرطرف کرد.

اوهمچنین خواستار یک دستگاه بیل مکانیکی از اعتبارات زلزله برای شهرستان شد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.