مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: تغییر نگرش مددجویان به زندگی همواره باید یکی از محور‌های اصلی کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در دیدار با امدادگران کمیته امداد بخش چوار گفت: ارائه خدمت به نیازمندان صرفاً کمک‌های مالی نبوده بلکه تغییر نگرش مددجویان به زندگی و کمک به توانمندسازی آنان همواره باید یکی از محور‌های اصلی کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان باشد.

او ادامه داد: در سال جهش تولید، تولید خدمت و افزایش خدمت رسانی به نیازمندان در زمینه‌های گوناگون مورد انتظار ما در این نهاد بوده و جهش تولید صرفاً در زمینه‌های اقتصادی مد نظر نیست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام اظهار کرد: تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از کمیته امداد و عمل به محور‌های هفتگانه ابلاغ شده از سوی رئیس محترم کمیته امداد و توجه به عزت و کرامت خانواده‌ها در فرایند خدمت رسانی به عنوان منشور خدمتی ما امدادگران باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

او مطرح کرد: راز موفقیت ما در خدمت رسانی این است که با برنامه حرکت کنیم، توجه به نیاز‌های ضروری مددجویان را اولویت بندی کنیم و برای همه اقشار و جامعه هدف در خدمت رسانی برنامه‌های خاص داشته باشیم ضمن اینکه خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمت چاشنی این خدمات باشد.

موسی نژاد بیان کرد: هدف نهایی ما در خدمت رسانی به مردم این است که باید با حداقل امکانات بهترین نوع خدمات را به آنان ارائه دهیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.