بیش از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال یارانه به ناوگان بخش خصوصی اتوبوس رانی سنندج پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیر جمشید نژاد  رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از پرداخت سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال یارانه سال ۹۸ به ناوگان بخش خصوصی اتوبوس رانی خبر داد و گفت: این مبلغ با توجه به نوع فعالیت اتوبوس به حساب مالکان اتوبوس بخش خصوصی واریز شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: ناوگان اتوبوس رانی سنندج دارای تعداد ۱۱۶ اتوبوس بوده که در قالب ۱۸ خط فعالیت می‌کنند.

او بیان کرد: از این تعداد اتوبوس، ۶۸ دستگاه مربوط به بخش خصوصی و تعداد ۴۸ اتوبوس مختص به بخش دولتی است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: هرساله مبلغی تحت عنوان یارانه جهت حمایت از بخش خصوصی و در راستای کمک هزینه سوخت، روغن و لاستیک و ... به مالکان بخش خصوصی ناوگان اتوبوس رانی پرداخت می‌شود.

او عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا این ناوگان به دلیل عدم استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی و به تبع آن حفظ سلامت آنان؛ به لحاظ مالی با بحران و مشکل جدی مالی روبرو شدند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از پرداخت بیش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال یارانه سال ۹۸ به ناوگان حمل و نقل بخش خصوصی اتوبوس رانی خبر داد و گفت: این مبلغ با توجه به نوع کارکرد اتوبوس به حساب دارندگان اتوبوس بخش خصوصی واریز شد.

جمشید نژاد تصریح کرد: این یارانه مختص به بخش خصوصی و دولتی بوده که به دلیل شیوع ویروس کرونا و نداشتن درآمد مکفی بخش خصوصی، بنا بر عنایت شهردار کل مبلغ در نظر گرفته شده به بخش خصوصی اختصاص داده شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با پرداخت این یارانه بخشی از مشکلات مالی مالکان ناوگان خصوصی اتوبوس رانی حل شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.