مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از اتمام اجرای تبدیل حدود ۲۰ کیلومتر شبکه سیم مسی سطح شهر و ۸ روستای شهرستان دهگلان به کابل خودنگهدار خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کیومرث آقامحمدی مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان گفت: افزایش قابلیت اطمینان در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیای خارجی، رفع ضعف ولتاژ مشترکان، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز و جلوگیری از سرقت انرژی، توجه به مسایل زیست‌محیطی با حذف شاخه‌زنی درختان در تماس با شبکه و کاهش تلفات شبکه از جمله مزایای کابل خودنگهدار است.

اوافزود: با اجرای این پروژه‌ی بزرگ در سطح شهرستان ضمن افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود مبلمان شهری، کاهش خطرات برق گرفتگی و افزایش رضایتمندی مشترکین، به میزان قابل توجهی شاخص‌های بهره برداری ارتقاء خواهدیافت.

آقامحمدی گفت: دراین راستا تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار درروستا‌های (بایه، سراب شهرک، قلعه فولاد، بگه جان، کاکه جوب، قلقله، طهماسبقلی، سلسله و حدود ۵ کیلومتر در سطح شهر دهگلان) با اعتباری بالغ بر یک هزارو ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان بیان کرد: این مدیریت درسال جاری نسبت به تبدیل ۸۰ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار و تلاش برای ادامه آن در سنوات آتی به منظور تبدیل کل شبکه به کابل خودنگهدار درسطح شهرستان را در دست اجرا دارد.

آقامحمدی درپایان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با توسعه و ادامه این روند، شاهد افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش انرژی توزیع نشده باشیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کابل برق ، برق گرفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.