مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعدادی از روستاهای مسیر مجتمع آب آشامیدنی دهستان ویژنان در تامین آب شرب با مشکل مواجه هستند گفت : بخشی از خطوط مسیر نیاز به اصلاح و تعویض دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با عذرخواهی از مشکلات ایجاد شده برای اهالی تعدادی از روستاهای دهستان ویژنان با اشاره به اینکه تعدادی از روستاهای مسیر مجتمع آب آشامیدنی دهستان ویژنان در تامین آب شرب با مشکل مواجه هستند گفت : بخشی از خطوط مسیر نیاز به اصلاح و تعویض دارند و در برخی از نقاط نیز خطوط دچار انسداد شده که ناشی از رسوبات سنوات گذشته بوده است .

او گفت : مشکلی از نظر منابع آبی برای تامین آب این دهستان نداریم اما عمده خطوط آبرسانی به لحاظ قدمت بیش از ۳۰ سال فرسوده هستند و این شبکه ها نیاز به اصلاح دارند.

او افزود : در برخی روستاها هم با توجه به عدم پرداخت پیمانکاران روز تعطیل شده بود که طی هفته آینده تامین مالی صورت خواهد گرفت و ظرف ۱۰ روز آینده این پروژه ها فعال خواهند گشت و امیدواریم مشکل مجتمع ویژنان امسال به صورت اساسی حل شود ضمن اینکه ظرف مدت ده روز آینده تا یک ماه آینده عمده این پروژه ها نیز به بهره‌برداری خواهند رسید .

محمودیان فرماندار شهرستان گیلانغرب از مردم عزیز روستاهای چم سورک و مورت ویژنان بابت مشکل کمبود آب شرب آنها عذرخواهی نمود و گفت : به دنبال حل مشکل به صورت اساسی هستیم و تلاش می‌کنیم با تعویض خطوط دارای مشکل حداقل خواسته مردم تا اصلاح خطوط بصورت اساسی در اسرع وقت محقق گردد .

او افزود : طبیعی است اصلاح و تعمیرات خطوط رونده آبرسانی را با مشکل مواجه نماید اما در طول مدت اصلاح شبکه آب مورد نیاز اهالی به صورت سیار تامین خواهد شد و تلاش می شود اهداف پیش بینی شده در کمترین زمان ممکن تحقق یابد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.