آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای مصداق یک دانشگاه پویا و اشتغال آفرین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با بیان اینکه با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای مصداق یک دانشگاه پویا و اشتغال آفرین است گفت: دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در پیوند صنعت و دانشگاه تأثیر عمیقی دارند.

او با بیان اینکه این دانشگاه دارای امتیازات ممتازی است که از جمله آن می‌توان به تربیت نیروی ماهر برای ایجاد شغل اشاره کرد و افزود: خواستار رفع مشکلات دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان هستیم تا بتوانیم در راستای اشاعه آموزش‌های مهارت افزایی گام اساسی برداریم.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان می‌بایست قدر این مجموعه را بدانند و ضمن کمک به این دانشگاه از آن حمایت کنند، بیان کرد: آموزش مهارت برای اشتغال‌زایی در استان سمنان که یکی از رسالت‌های مسئولان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای است، اهمیت فراوان دارد.

آیت‌الله شاهچراغی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات مهم دانشگاه‌های کشور کمبود ارتباط مستمر ما بین صنعت و دانشگاه است افزود: باید بتوانیم به جوانان آموزش‌های کاربردی و نیاز جامعه را ارائه دهیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.