مدیر تعاون روستایی البرز گفت: حدود ۱۰ تن بذر ذرت ۷۰۴ در سال جاری بین کشاورزان توزیع شده است.

توزیع مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم بذر ذرت توسط شبکه درالبرزسید محسن موسوی، مدیر تعاون روستایی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: با توجه به شروع فصل کشت در سال جاری حدود ۱۰ تن بذر استاندارد شناسنامه دار ۷۰۴ تولید شده در سال۹۸، توسط اتحادیه پیشگامان شرکت های تعاون روستایی استان البرز بین کشاورزان توزیع شده است و هیچ گونه مشکلی در تامین بذر مربوطه وجود ندارد.

مدیر تعاون روستایی استان البرز افزود: بذر ذرت عرضه شده با بالاترین سطح کیفیت و مناسب برای مصرف در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

موسوی ضمن هشدار به کشاورزان برای نخریدن بذرهای غیر استاندارد، افزود: استفاده از این بذرها و نمونه های مشابه بدون برچسب و خارج از شبکه توزیع، مشکلات و تبعاتی از قبیل کاهش تولید را به همراه خواهد داشت.

او افزود: با توجه به اهمیت تولید در سال جاری و تحقق شعار سال، ضمن نظارت کامل بر توزیع از طریق شبکه تعاونی های تولید و روستایی، در صورت مشاهده توزیع بذر غیراستاندارد، عاملان توزیع از طریق معرفی به سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان اخلال گران در توزیع بذر با جریمه و پیگیرد قانونی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام / ر.خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.