به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد، محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در صورتی که نشان تجاری دانشگاه با برندی خارج از دانشگاه به اشتراک گذاشته شود، باید اطمینان صد درصدی از محصول کسب شود و تنها با وجود گواهی جهانی امکان استفاده از برند وجود داشته باشد.
محافظت در عرصه جهانی
دکتر بهرامی معاون پژوهش و فناوری نیز با بیان اینکه ثبت این برند از نام و نشان دانشگاه در عرصه تجاری محافظت خواهد کرد، گفت: از آنجایی که تمایل برای استفاده از برند تجاری دانشگاه در حال افزایش است، این مهم باعث درآمدزایی برای دانشگاه نیز خواهد شد.
دکتر محبت محبی استاد دانشکده کشاورزی که مسئولیت ثبت نام و نشان تجاری دانشگاه را به عهده داشته است، به توضیح مراحل اخذ نشان در فرآوردههای غذایی و محصولات کشاورزی پرداخت وگفت: فرآیند ثبت برند دانشگاه از سال ۹۷ آغاز شد و به علت ماهیت پیچیده حقوقی دانشگاه، در اواخر سال ۹۸ به ثبت رسید.
انتهای پیام// ف.غ