مدیر بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام گفت: با راه اندازی دستگاه بی خطر ساز پسماند‌های بیمارستانی، گامی مهم در اجرای استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های بهداشت محیط برداشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کوخازاده مدیر بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام گفت: با راه اندازی دستگاه بی خطر ساز پسماند‌های بیمارستانی، گامی مهم در اجرای استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های بهداشت محیط برداشته شد.

او بیان کرد: به منظور اجرای این امر، بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه شده که با پیگیری و تأمین اعتبار ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی ایلام به نتیجه رسیده است.

کوخازاده ضمن قدردانی از کارشناس بهداشت محیط این مرکز به جهت پیگیری مجدانه، اظهار کرد: این امر علاوه بر رعایت روش درست دفع پسماند‌های بیمارستانی، منجر به کاهش هزینه و همچنین اجرای سنجه‌های اعتبار بخشی می‌گردد.

او مطرح کرد: یکی از مهمترین استاندارد‌ها و دغدغه‌های بهداشت محیط که سازمان محیط زیست استان ایلام جهت سلامت عمومی بر آن تأکید داشت، بی خطر سازی پسماند‌های عفونی در مبدأ بود که هم‌اکنون مرتفع شده است.

مدیر بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام راه اندازی این دستگاه را که از پیشرفته‌ترین نمونه‌های آن است عامل تسهیل دفع پسماند‌های عفونی در ایام کرونا ذکر کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.