استفاده ازظرفیت خیران مدرسه ساز در میامی

فرماندار میامی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز می‌بایست در این شهرستان یک اولویت باشد، گفت: خیران ظرفیتی برای ساخت، تجهیز و بهسازی مدارس تخریبی شهرستان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احمد ملایری فرماندار میامی در جلسه شورای آموزش و پرورش میامی ضمن اشاره به تلاش‌هایی که در راستای برگزاری کلاس‌های مجازی و با هدف حفظ سلامت دانش آموزان انجام شد قابل تقدیر هستند، گفت: دوران کرونا سبب شد تا با هدف حفظ سلامت دانش آموزان کلاس‌های درسی از طریق مجازی برگزار شود و در این بین باید از تلاش تمام معلمان شهرستان تقدیر کرد.

او با بیان اینکه طبق گزارش‌های ارسالی از سوی آموزش و پرورش اجرای طرح آجر به آجر با هدف استفاده از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز در میامی در حال انجام است که در واقع خبر بسیار مسرت‌بخشی محسوب می‌شود، افزود: استفاده از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز در میامی اولویت باشد تا بتوانیم شاهد ساخت و تجهیز مدارس باشیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه تعیین و تکلیف وضعیت مدارس هیئت امنایی نیز از دیگر اقداماتی است که باید درباره آن تصمیمات خوبی گرفته شود، بیان کرد: نحوه برگزاری آزمون‌های نوبت دوم دانش آموزان، شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی، اوقات فراغت و کانون‌های ورزشی و… در زمره مسائلی است که باید در حوزه آموزش و پرورش به آن رسیدگی کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش میامی نیز در این نشست با بیان اینکه به دلیل کرونا از اسفندماه ۹۸ تا هفدهم اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ تمام کلاس‌های درس شهرستان تعطیل بود، گفت: کلاس‌ها در این مدت به صورت مجازی برگزار می‌شد که البته هدف از آن سلامت دانش آموزان بود.

حسن محمدی با بیان اینکه میامی شش هزار دانش‌آموز دارد و آموزش و پرورش تنها اجازه دارد که امتحانات دو پایه تحصیلی را حضوری برگزار کند، ابراز کرد: این دو پایه نیز باید در صورت سلامت و عدم ابتلاء به ویروس کرونا از سوی دانش آموزان، برگزار شود لذا کار کمی دشوار به نظر می‌رسد با این حال آموزش و پرورش آمادگی دارد تا برای حفظ سلامت دانش‌آموزی هر کاری انجام دهد از سوی دیگر باید گفت آزمون‌ها در کمترین تراکم و کمترین رفت و آمد و با رعایت حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.