فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت:برگزاری کلاس‌های پیشگیری از جرم و فرهنگ سازی در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی امری ضروریست.

فرهنگ سازی در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی امری ضروریست

سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: چنانچه به موضوعات اجتماعی توجه جدی نشود تبدیل به موضوعات امنیتی شده و تهدیداتی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

او افزود: فرهنگ سازی در حوزه اعتیاد، سرقت و جرایم فضای مجازی در شرایط امروز جامعه یک ضرورت است.

سرهنگ بازیار  درمان همه ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی را در تقویت روحیه دینی و اعتقادی مردم به خصوص جوانان و نوجوانان موثر دانست و بیان کرد : تاکید رهبر معظم انقلاب بر تربیت جوانان مومن، انقلابی و کارآمد است چرا که جوان مومن و انقلابی هزینه‌ای برای نظام ایجاد نمی‌کند و در عوض در بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات به بخش‌های مختلف کمک می‌کنند.

او با اشاره به اینکه دشمن همیشه و در همه جا در فکر ضربه زدن به انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: جوانان و نوجوانان نقطه هدف دشمن در جنگ نرم بوده و تلاش دارد تا از طریق اعتیاد و فضای مجازی ذهن جوانان ما را به انحراف کشانده تا از انقلاب و دستاورد‌های آن دوری کنند.

سرهنگ بازیار با تاکید بر اطلاع رسانی و ارائه آموزش‌های همگانی به جوانان در راستای خنثی کردن توطئه دشمن یادآور شد: کار فرهنگی یک کار جمعی و زمان بر است و همه سازمان‌ها و نهاد‌ها بایستی در این رسالت خطیر احساس مسوولیت کنند.

او کار اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی را کاری ارزشمند و الگویی برای سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها دانست و تاکید کرد: اقدامات اجتماعی و مردم محور نیروی انتظامی در کنار اقدامات انتظامی و امنیتی قابل قدردانی است.

سرهنگ بازیار نیروی انتظامی امروز را نیرویی مردمی، ولایی و خدمتگزار نظام دانست و بیان داشت: از اینکه نیرو‌های مومن، انقلابی و مکتبی در نیروی انتظامی خدمت می‌کنند خدا راشاکریم و رضایت مردم را سرلوحه ماموریت‌های خود قرار داده و با تمام وجود در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.