استان البرز با تاسیس ۵۸۶ باشگاه کتابخوانی در فعالیت باشگاه های کتابخوانی در کشور به رتبه چهارم رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی مرادی نور، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی البرز که در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، با بیان این که استان البرز در فعالیت های کتاب و کتابخوانی کشور جایگاه ویژه ای دارد که شایسته تقدیر است، گفت: استان البرز با تاسیس ۵۸۶ باشگاه کتابخوانی پس از استان‌های یزد، کرمان و اصفهان فعالیت باشگاه های کتابخوانی در کشور به رتبه چهارم رسیده است.

او  افزود: عملکرد کلیه دست اندرکاران برگزاری چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی البرز قابل تقدیر است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: کارگاه های آموزشی تسهیل‌گران کتابخوانی با حضور حدود ۶۰ تسهیل‌گر از شهرستان‌های مختلف استان در محل موسسه فرهنگی هنری محفل کتاب رویا برگزار شده است.

او افزود: طرح دوشنبه های کتابخوانی در مهدکودک ها به مناسبت های مختلف مانند هفته کتاب و کتابخوانی، هفته کودک و نوجوان و... برگزار شده است.

مرادی نور با اشاره به پایان فعالیت باشگاه های کتابخوانی در بهمن ۱۳۹۸ گفت: ۱۵۰ اثر دریافت شده ارزیابی و به دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت متبوع ارسال شد

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.