مومنی درباره شرایط این روز‌های کاراته توضیحاتی را مطرح کرد.

مومنی: اکثریت تیم‌ها خواهان تعطیلی لیگ هستند/ فدراسیون کاراته در تدارک برگزاری اردوی تیم ملی استوحید مومنی سرپرست دبیری فدارسیون کاراته در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تغییر در تعداد سهمیه‌های این رشته ورزشی در کاراته عنوان کرد: باید منتظر مسابقات مراکش باشیم که قرار است در تاریخ جدید برگزار شود و قطعا در تعداد سهمیه‌ها تغییری حاصل نمی‌شود و تنها ممکن است اسامی عوض شود. یک شانس دیگر داریم که رزیتا علیپور سهمیه پنجم را کسب کند که به این قضیه امیدوار هستیم.

بدون پایمال شدن حق تیمی، سرانجام لیگ و سوپر لیگ را مشخص می‌کنیم

مومنی در مورد سرنوشت مسابقات سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته عنوان کرد: اعضا و نمایندگان تیم‌ها اکثریت بر این باور هستند که مسابقات لیگ به طور کلی به اتمام برسد و قهرمان اعلام شود. ما منتظر هستیم در هفته آینده جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ و مسابقات باتوجه به جمع آوری همه نقطه نظرات برگزار شود و در نهایت در مورد برگزاری مسابقات و یا حتی تعطیلی لیگ و سوپر لیگ بدون اینکه ذره‌ای حق تیمی پایمال شود، تصمیم نهایی مان را اعلام کنیم.

برگزاری اردوی تیم ملی با رعایت پروتکل‌ها در دست بررسی است

مومنی درباره برگزاری احتمالی اردوی تدارکاتی تیم ملی در ۲ بخش بانوان و آقایان بیان کرد: بازیکنان هر یک به تنهایی طبق برنامه‌های سرمربیان در حال انجام تمرینات انفرادی شان هستند و هیئت‌های استانی هم نهایت تلاش خود را برای در اختیار گذاشتن سالن اختصاصی برای ورزشکاران المپیکی کرده اند. با این حال همه بر این باور هستیم که تمرینات یکپارچه در قالب تیم ملی شرایط متفاوت تری نسبت به تمرینات انفرادی دارد که فدراسیون کاراته در تدارک برگزاری تمرینات تیم ملی با گرفتن مجوز‌های لازم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

سرپرست دبیری فدراسیون در مورد حکم دائمی اش در این فدراسیون عنوان کرد: در اینباره تنها می‌توانم بگویم در هر سِمتی هدف من خدمت به جامعه کاراته است.

او در مورد پرداخت جوایز نقدی قهرمانان کاراته وان خمین نیز اظهار داشت: با پیگیری‌های فدراسیون کاراته تمامی جوایز نقدی این مسابقات به حساب قهرمانان واریز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: حاضرم قهرمان نشویم، اما بازیکنانم در صحت و سلامتی باشند/ برگزاری مسابقات سوپر لیگ فعلا جایز نیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار