مهم‌ترین حوادث امروز ۲۲ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۲۲ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف ۱۲ میلیارد ریال پارچه و لوازم یدکی خودرو در اصفهان

سرهنگ کامران ریاحی رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده که از استان‌های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود، بیش از ۱۲ میلیارد ریال پارچه و لوازم یدکی خودروی قاچاق را کشف و جمع آوری کردند.
 
توقیف ۱۲ میلیارد ریال پارچه و لوازم یدکی خودرو در اصفهان / کشف بیش از ۵۸ کیلو تریاک در


او با بیان اینکه راننده‌ی این دارای بارنامه مربوط به خوراک دام و طیور بود افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پرونده‌ی
وی برای بررسی بیش‌تر به مراجع قضایی ارسال شد.
 

کشف بیش از ۵۸ کیلو تریاک در"نایین

 

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نایین بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "نایین"، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی تخصصی صورت گرفته از این خودرو ۵۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک، که بطرز ماهرانه‌ای درخودرو جاسازشده بود کشف شد.

کاکاوند اظهار داشت: در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف ۲۵۵ دستگاه ماینر قاچاق در "خمینی شهر

سرهنگ "علیرضا ملک محمودی اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان "خمینی شهر" با همکاری عوامل اداره برق این شهرستان در یک عملیات مشترک نسبت به جمع آوری دستگاه‌های بیت کوئین اقدام کردند.

او افزود: در اجرای این طرح پس از انجام تحقیقات گسترده و با هماهنگی مقام قضائی از ۸ کارگاه متروکه در شهرستان محل مذکور بازدید شد که در نتیجه ۲۵۵ دستگاه ماینر که به صورت قفسه بندی با تجهیز کابل‌های شبکه برق جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ ملک محمودی با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است، گفت: این مکان‌ها تا تعیین تکلیف نهایی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "خمینی شهر" گفت: مبارزه با هرگونه فعالیت در حوزه قاچاق به صورت قاطع و قانونی از سوی ماموران نیروی انتظامی دنبال می‌شود و از شهروندان نیز می‌خواهیم با اعلام این گونه موارد از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در این امر خطیر یاری کنند.
 

هفت مصدوم بر اثر واژگونی سواری رانا در محور سگزی به زفره

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: عصر امروز بر اثر واژگونی سواری رانا در محور سگزی به زفره سه خانم، یک مرد و سه کودک مصدوم شدند.

غفور راستین افزود: مجروحان این حادثه به بیمارستان‌های الزهرا (س) و فارابی اصفهان منتقل شدند.

کارشناسان پلیس در حال بررسی علت این حادثه هستند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار