امروز پنجشنبه ۲۲ خردادماه آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان در استان خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام نشد، علت چیست؟

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، هر روز طبق روال عادی راس ساعت ۱۵ الی ۱۶ آخرین آمار مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام می‌شد.

امروز، پنجشنبه ۲۲ خردادماه در حالیکه همه رسانه‌ها و مردم خوزستان منتظر اعلام آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان طی شبانه روز گذشته بودند، اما تاکنون هیچ آماری اعلام نشده است.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وزارت بهداشت دستور داده که از امروز آمار مبتلایان اعلام نشود، اما چرا وزارت بهداشت چنین تصمیمی اتخاذ کرده است؟ هدف از پنهان کردن تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و جان باختگان ناشی از ابتلا به این بیماری کاهش رعب و وحشت مردم از این ویروس است؟

اگر مردم ندانند چند نفر در دام این ویروس افتاده است، بیشتر رعایت می‌کنند با خیالشان از ریشه کنی کرونا آسوده می‌شود و تردد‌ها و بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی افزایش می‌یابد؟ دانستن حقیقت ماجرا حق مردم است، آن‌ها باید بدانند وضعیت شیوع کووید ۱۹ در استان خوزستان چگونه است، توجیه وزارت بهداشت از اتخاذ چنین تصمیمی چیست؟

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۰۳:۰۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
شاید بخاطر اینه مردم رعایت نمی کنند گفتن اعلام نکنیم چون برایشان مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
چند روز قبل امار چند استان از امار وزارت بهداشت که اعلام شد بیشتر بود. مطمئنا این تفاوت در امار رسوایی برای ایران خواهد بود و اعتماد مردم نسبت به مسئولین کاهش پیدا خواهد کرد.که همین طور هم شد. و مردم می گفتند چرا؟ اما در کل هر استان باید امار را اعلام کند تا مردم با اطلاع از این امار مسائل بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
عدم اعتماد
۱۸:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
عدم اعلام امار باعث بی اعتمادددیی هر چه بیشتر مردم نسبت به دولت میشه فرقی با دروغ گوییی ندارههه ایطور مردم فکر میکنن کرونا تمام شده ودیگه چیزی رعایت نمیکنن و یادشون میره این خیانت به مردم واقعا خیانت به مردم ایران