فرمانده انتظامی مازندران از کشف انبار دپوی کولر‌های گازی قاچاق در بابلسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر عرضه کالای قاچاق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابلسر موفق شدند محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کنند و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این انبار را مورد بازرسی قرار دهند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف ۹۸ دستگاه کولر اسپیلت از انواع برند‌های خارجی از این انبار، گفت: در این رابطه یک متهم ۳۹ ساله شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کولر‌های کشف شده بیش از ۱۲ میلیارد ریال برآورد شد که در این ارتباط پرونده تشکیل و در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی مازندران در پایان با تاکید بر عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق کالا در سال رونق تولید از شهروندان خواست با استفاده از کالا‌های ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال داخلی از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار