مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از صرف هزینه‌ای معادل ۳۳ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال و اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در منطقه ملاشیه اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: براساس تفاهمنامه‌ای که بین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و مجمع جهادگران خوزستان منعقد شده برنامه‌های مفیدی برای پیشرفت منطقه ملاشیه اهواز در دستور کار قرار گرفت.

او بیان کرد: براساس این تفاهمنامه بیش از ۳۳ میلیارد ریال بودجه تامین خواهد شد که با محوریت ایجاد حداقل ۷۰ فرصت اشتغال پایدار، تامین و تعمیر مسکن بخشی از خانواده‌های نیازمند منطقه و همچنین ارائه خدمات فرهنگی به ویژه فرهنگ قرآنی، هزینه خواهد شد.

موصلی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با همکاری مجمع جهادگران خوزستان برای کاهش فقر در این منطقه گام‌های موثری برداریم، اظهار داشت: به منظور منویات رهبر معظم انقلاب در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه، خدمات خوبی از ماه مبارک رمضان با همکاری نیکوکاران، نیرو‌های جهادی و سپاه، در این منطقه و دیگر مناطق محروم و کم برخوردار آغاز شده که تا ماه‌های آینده این حرکت ادامه خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول، شناسایی خانواده‌های نیازمند برای توانمند سازی همچنان اولویت کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در ماه‌های آینده در این زمینه اقدامات موثری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.