واژگونی سمند در شهرستان هریس، ۸ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: واژگونی خودرو سمند در محور "شیخ رجب-هریس" هشت مصدوم را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،وحید شادی نیا  سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی  از اعزام سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل خبرداد و گفت: ساعت ۱۶:۱۲عصر امروز، پنجشنبه، بیست و دوم خرداد ماه به دنبال تماس مردمی با مرکز اورژانس هریس سه اکیپ اورژانس از پایگاه‌های کلوانق، هریس و شیخ رجب اعزام محل شدند.

اودر خاتمه گفت: مصدومان این حادثه تحت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

حادثه رانندگی در جاده آناخاتون ۴ مصدوم بر جای گذاشت

سیامک نوروزی مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز گفت: صبح امروز بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو در مسیر آناخاتون، ۴ نفر از سرنشینان خودرو‌ها مصدوم شدند.

او  در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: با دریافت گزارش وقوع این حادثه، آتش نشانان تبریز به محل سانحه اعزام شده و اقدام به امداد رسانی کردند.

او افزود: در این حادثه دو دستگاه خودرو سواری پژو در مسیر ورودی جاده آناخاتون با یکدیگر برخورد کرده و مصدومیت چهار نفر از سرنشینان خودرو‌ها را سبب شدند.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز،او در خاتمه گفت: آتش نشانان با رعایت اصول امداد و نجات در تصادفات جاده‌ای، هر چهار مصدوم را جهت بررسی و مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار داده و با ایمن سازی محل به عملیات خاتمه دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.