رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا و نگرانی دانشجویان و خانواده‌های آنها مقرر شده که باقی‌مانده دروس تخصصی نیز به صورت مجازی برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ارتباط با آخرین تصمیمات پیرامون برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار داشت: پیش از این تصمیم بر این بود که در مقاطع تحصیلات تکمیلی با توجه به متفاوت بودن شرایط و ارزیابی به صورت استاد محور، امتحانات به صورت مجازی برگزار شود که پیش‌بینی‌های آن انجام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: پس از آن برنامه‌ریزی دروس عمومی را انجام دادیم که بسیاری از واحد‌های استان هفته آینده را پیش‌بینی کرده بودند که با استفاده از سامانه‌ها و امکانات مجازی برگزار کنند و با توجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا و نگرانی دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها مقرر شده که باقی‌مانده دروس تخصصی نیز به صورت مجازی برگزار شود.

او تصریح کرد: متناسب با وضعیت استان اصفهان، وضعیت برگزاری آزمون‌ها در تمامی شعب استان اصفهان به صورت مجازی خواهد بود؛ البته در این میان شرایط استثنایی نیز وجود دارد که با هماهنگی هیأت امنا باید این موضوع بررسی شود؛ ولی برنامه کلی به صورت مجازی خواهد بود.

نجفی بیان داشت: با توجه به اینکه برخی شهرستان‌های استان دارای وضعیت هشدار هستند و به دلیل جمعیت بالای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان این تصمیم اتخاذ شد.


منبع:فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.