فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح پایلوت کشوری برخورد با خودرو‌های شوتی در شازند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در جلسه عملکرد طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جلوگیری از کالای قاچاق شهرستان شازند گفت: کاری که اجرای آن در سطح کشور به صورت پایلوت کشوری در شهرستان شازند آغاز شد طرح برخورد با خودرو‌های شوتی بود.

سردار حسن مفخمی افزود: در این طرح بر اساس دستور دادستان شهرستان شازند و اختیاری که به نیروی انتظامی داده شد، خودرو‌های شوتی ثبت سیستمی شدند و در هر جای کشور مشاهده شوند توقیف و به شازند عودت داده می‌شوند.

او با اشاره به اینکه شهرستان شازند به عنوان معبر استان مرکزی محسوب میشود و تمرکز بر روی کالای قاچاق و مبارزه با آن است اضافه کرد: بالغ بر ۴۸ درصد افزایش کشفیات را در این شهرستان شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه شهرستان شازند در بحث کشف کالای قاچاق رتبه اول را در استان مرکزی دارد بیان کرد: در ایست بازرسی ها، ۷ دستگاه خودروی سنگین حامل کالای قاچاق توقیف که از این خودرو‌ها بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اجرای طرح ظفر در ۷ نقطه شهرستان شازند جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف پلیس‌های تخصصی اظهار کرد: در حوزه پلیس راهور بالغ بر ۸ هزار و ۶۲۰ فقره اعمال قانون داشتیم که در این زمینه تعداد ۴۰ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتور سیکلت توقیف شدند.

سردارمفخمی تصریح کرد: در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر، همواره دستگیری خرده فروشان و رسیدگی به دغدغه‌های مردم مد نظر بوده و در همین راستا ۲۹ نفر خورده فروش درشازند دستگیر شدند که از آن‌ها ۲ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در حوزه  پلیس آگاهی هم تعداد ۱۱ نفر سارق در شازند دستگیر شدند که به ۲۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

جلسه عملکرد طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جلوگیری کالای قاچاق شهرستان شازند با حضور سردار مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ مهجور  فرمانده سپاه شازند و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات نیروی انتظامی شازند برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.