پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان ایلام برگزار شد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان ایلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال ‌احمر با حضور اعضا و داوطلبان فعال این جمعیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، همزمان با سراسر کشور ، در ۹ شعبه جمعیت هلال احمر استان ایلام و با نامزدی ۱۱۰ نفر از اعضاء و داوطلبان فعال این جمعیت در استان ایلام برگزار شد.

علی اصغر علی اکبری سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به چگونگی برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال ‌احمر گفت: برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور ، صبح امروز جمعه ۲۳ خرداد ماه در استان ایلام برگزار گردید .

او در رابطه با هدف برگزاری این انتخابات بیان کرد : این انتخابات با هدف استفاده از ظرفیت اعضای هلال احمر در تصمیم گیری و سیاست گذاری‌های این جمعیت ، هر چهار سال یک بار در همه شعب جمعیت هلال احمر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.