با حضور جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری مراسم کلنگ زنی استخر سرپوشیده کارکنان فولاد صنعت بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،با حضور  جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری مراسم کلنگ زنی استخر سرپوشیده کارکنان فولاد صنعت بناب برگزار شد.

جهانگیری در حاشیه این مراسم گفت:بانک گردشگری و تمام هلدینگ‌های این مجموعه برای بیش از ۱۰ هزار نفر اشتغال مستقیم و پایدار ایجاد کرده و فولاد صنعت بناب نیز برای یک عده از جوانان این خطه شغل ایجاد کرده است.

جهانگیری با بیان اینکه هیچ کار مقدسی بالاتر از ایجاد اشتغال نیست، افزود: انشاءالله با برنامه ریزی‌های مدیرعامل فولاد بناب و با رهنمود‌های امام جمعه محترم و با پیگیری‌های نماینده شهرستان شاهد آغاز پروژه‌های بسیار خوب و عظیمی در سایت بناب خواهیم بود.

رییس گروه مالی گردشگری با برشمردن اقدامات بنیاد نیکوکاری یاس نبی از جمله برنامه ریزی نهضت ساخت ۱۰۰ مدرسه در مناطق محروم کشور گفت: این ۲۶ امین پروژه است که در این شهر اجرا می‌شود و این هدیه‌ای است از طرف مجموعه گردشگری به بناب و مردم شریف بناب که با پیگیری‌های نماینده محترم این شهرستان اتفاق افتاد.

جهانگیری گفت: امید است بتوانیم با اجرای فرامین مقام معظم رهبری در سال جهش تولید این مجموعه را به نقطه عطفی توام با اشتغال برسانیم و قطعا مردم برکات این واحد تولیدی را در زندگی لمس بکنند و این را وظیفه خود دانسته و هیچ منتی بر کسی نداریم.

پروژه استخر سرپوشیده کارکنان فولاد صنعت بناب به همت بنیاد نیکوکاری یاس نبی وابسته به بانک گردشگری در زمینی به مساحت ۸۱۰۰ مترمربع با زیربنای ۵۰۰ مترمربع بصورت واحد‌های مجزای آقایان و بانوان در جنب مسجد راه کربلا و صوفی چای بناب احداث و به گفته مجری این پروژه حداکثر ظرف ۱۸ ماه به بهره برداری رسیده و مورد استفاده عموم مردم بناب قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.