مقصودلو: بدهی‌های فدراسیون بیلیارد پرداخت شده است

سرپرست فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس درباره نحوه پرداخت بدهی‌های این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

محمدرضا مقصودلو سرپرست فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت انتصابش به عنوان سرپرست این فدراسیون اظهار داشت: من مدت‌ها است که در زمینه ورزش به کشورم خدمت می‌کنم. من کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و با صلاحدید این وزارتخانه به عنوان سرپرست فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس انتخاب شدم.

برنامه‌های مقصودلو برای فدراسیون بیلیارد، بولینگ  و بولس

او درباره برنامه‌های خود در مدت سرپرستی اش در فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس بیان کرد: وظایف بنده به عنوان سرپرست مشخص است. از زمانی که به این سمت منصوب شدم در حال سر و سامان دادن به کمیته‌ها و مهیا کردن شرایط برای برگزاری مجمع فدراسیون هستیم. برنامه‌های سال آینده فدراسیون بیلیارد در این مجمع تصویب خواهد شد. به طور کلی هدف من سر و سامان دادن به این ورزش است.

مقصودلو افزود: در این مدت کمیته‌هایی را برای بانوان تشکیل دادیم. هدف از تشکیل این کمیته‌ها این است که بانوان بتوانند فعالیت‌های خود را با قدرت بیشتری ادامه دهند و شاهد افزایش مدال آوری آن‌ها در آینده باشیم.

او ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما توجه بیشتر به رشته ورزشی پتانک است. این رشته هم همانند دیگر رشته‌های بیلیاردی مدال آور می شود. دوشنبه هفته گذشته شاهد کلنگ زنی اولین زمین مخصوص این رشته ورزشی در شهر شیراز بودیم.

سرپرست فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس در رابطه با زمان انتخابات ریاست این فدراسیون و احتمال شرکت خود در این انتخابات اظهار کرد: در حال حاضر هیچ تاریخی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات به ما ابلاغ نشده است. اما مجمع عمومی فدراسیون تا آخر تیر ماه برگزار خواهد شد. من هنوز تصمیمی برای شرکت در این انتخابات نگرفته ام.

در بازگشایی باشگاه‌های بیلیارد تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است

مقصودلو درباره بازگشایی باشگاه‌های بیلیارد پس از کاسته شدن از آمار ابتلا به ویروس کرونا گفت: در بازگشایی باشگاه‌ها تمامی پروتکل‌های بهداشتی که به فدراسیون ابلاغ شده بود رعایت شده است. امیدواریم پس از بازگشایی باشگاه‌های بیلیارد، مجوز برگزاری مسابقات نیز صادر شود.

سرپرست فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس در رابطه با برنامه‌های این فدراسیون در زمینه استعدادیابی اظهار کرد: ما کمیته استعدادیابی فدراسیون را راه اندازی کرده ایم. هدف ما پیدا کردن جایگزین‌های مناسب برای قهرمانان این رشته است. به کمک هیئت استان‌ها اولین جشنواره استعدادیابی را در شهر شیراز برگزار می کنیم.

او درباره برنامه‌های فدراسیون برای تاسیس باشگاه‌های بیلیارد جدید در کشور گفت: درخواست‌هایی برای تاسیس باشگاه‌های بیلیارد جدید داشتیم که با آن‌ها موافقت شد امیدوارم با صدور مجوز تاسیس آن‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان شاهد تعداد باشگاه‌های بیشتری در سطح کشور باشیم. علاوه بر این به دنبال بازگشایی باشگاه‌هایی که تعطیل شده اند نیز هستیم.

مقصودلو افزود: هدف ما تقویت باشگاه‌های بیلیارد، بولینگ و پتانک است. بدون شک اگر باشگاه‌های بهتری داشته باشیم ورزشکاران بهتری نیز خواهیم داشت و حاصل آن موفقیت بیشتر در عرصه‌های بین المللی خواهد بود.

سرپرست فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس درباره ادعای علی مقصود (بیلیاردباز کشورمان) که گفته بود مطالباتی از فدراسیون بیلیارد دارد بیان کرد: من از روز اولی که به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شده ام به همه اعلام کردم که اگر مطالبه‌ای از فدراسیون بیلیارد دارند، برابر ضوابط و قوانین و با ارائه اسناد و مدارک به فدراسیون مراجعه کنند تا ادعای آن‌ها بررسی شود. در صورتی که حق با آن‌ها باشد تمامی مطالباتشان را دریافت خواهند کرد.

او افزود: علی مقصود به صورت تلفنی با من صحبت کرد. هنوز به صورت حضوری به فدراسیون مراجعه نکرده است تا اسناد و مدارک خود را ارائه کند. بدون شک اگر مدارک او مستند باشد، مطالباتش را دریافت می‌کند.

مقصودلو درباره حمایت‌های مالی فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس از ورزشکاران این رشته بیان کرد: پس از آن که تقویم برنامه‌های آتی فدراسیون مورد پذیرش وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد، حمایت مالی فدراسیون از هر مسابقه نیز مشخص خواهد شد. طبق قانون مجلس شورای اسلامی، فدراسیون نمی‌تواند به ورزش حرفه‌ای کمک کند، اما قهرمانان را تحت پوشش قرار خواهیم داد. فدراسیون طبق مصوبه شورای برون مرزی، هزینه اعزام ورزشکاران را پرداخت خواهد کرد.

تمامی بدهی‌های فدراسیون پرداخت شده است

سرپرست فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس در رابطه با پرداخت بدهی‌های این فدراسیون اظهار کرد: پس از انتصاب من به عنوان سرپرست این فدراسیون، تمامی بدهی‌ها پرداخت شد. البته بدهی‌های زیادی نداشتیم. از مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) و مهدی علی نژاد (معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان) و ژاله فرامرزیان (معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان) که از این ورزش حمایت کردند، متشکرم.

او درباره علت برکناری هاشم اسکندری (رئیس سابق فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس) گفت: من علت برکناری رئیس فدارسیون گذشته را نمی‌دانم. در نامه‌ای که مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) به بنده نوشته بودند امور فدراسیون به بنده محول شد. من از روزی که به عنوان سرپرست منصوب شده ام مسئولیت دارم و درباره وضعیت فدراسیون در گذشته باید از اسکندری سوال شود.

مقصودلو گفت: ما در این فدراسیون به دنبال اجرای استراتژی‌های خودمان هستیم. در ارتباط با ساختار فدراسیون مواردی را بررسی کردیم. ما به دنبال آن هستیم که ورزشکار‌ها بدون دغدغه تنها به ارتقای سطح ورزشی خود فکر کنند و بدانند که مورد حمایت فدراسیون هستند.

او ادامه داد: ما از بهترین مربیان و داوران استفاده خواهیم کرد. هدف ما این است که این ورزش را در اختیار خبرگان این رشته قرار دهیم تا به خوبی مسیر رشد خود را طی کند. ما به دنبال شایسته سالاری در فدراسیون هستیم و هر کسی که شایستگی کار در این زمینه را داشته باشد حتما به کار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار