اعلام برنامه‌های اوقات فراغت در شهرستان دامغان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان گفت: فعالیت‌های قرآنی، خوشنویسی،موسیقی،داستان نویسی، فیلم، عکاسی و تئاتر از برنامه تابستانی این شهرستان در طرح اوقات فراغت در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین امینیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان، با اشاره به برگزاری کلاسهای تابستانی گفت: فعالیتهای اوقات فراغت امسال باید با رعایت نکات بهداشتی و با کمیت بیشتری نسبت به سالهای قبل برگزار شود.

او فعالیتهای قرآنی، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، شعر، داستان نویسی، بازیگری، فیلم، عکاسی و تئاتر را از برنامه تابستانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در طرح اوقات فراغت بیان کرد.

حسین امینیان تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق و به کارگیری امکانات فضای مجازی باید مانع از به وجود آمدن وقفه در توسعه فعالیتهای فرهنگی، هنری در جامعه شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان ابراز داشت: در سال جاری  همانند سالهای قبل برنامههای متنوعی را در طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در شهرستان دامغان شاهد باشیم و این اداره با بهره برداری از توانایی هنرمندان و با همکاری موسسه قرآنی، کانونهای فرهنگی هنری مساجد و آموزشگاههای آزاد هنری، برنامههای اوقات فراغت را در این شهرستان اجرایی نماید.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.