معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: کمک‌های مردمی استان در رزمایش همدلی از ۱۰ میلیارد تومان گذشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: با حضور و مشارکت مردم، کمک‌های اهداء شده در  رزمایش همدلی از ۱۰ میلیارد تومان گذشت و همچنان شاهد استمرار کمک‌های مردمی در اقصی نقاط استان هستیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: تاکنون ۲۶۸ هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و ۳۲ هزار و ۱۲۹ بسته غذایی به ارزش بیش از شش میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

فرهادی افزود: با مشارکت مردم در اقصی نقاط استان آشپزخانه‌های مختلفی برای طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان راه اندازی شد که علیرغم برنامه ریزی انجام شده برای راه اندازی ۵۲ اشپزخانه، تعداد آشپزخانه‌ها به ۷۳ مورد رسیده است.

به گفته او، در طبخ و توزیع غذای گرم شهر‌های آبیک، الوند، تاکستان به ترتیب با ۴۵ هزار، ۴۱ هزار، ۲۴ هزار عذای توزیع شده و الوند و قزوین به ترتیب با بیش از شش هزار و چهار هزار بسته غذایی توزیع شده در صدر جدول فعالیت‌های این بخش بوده اند.

فرهادی یادآورشد: کار امدادرسانی به نیازمندان همچنان ادامه دارد و کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های اقشار مختلف مردم به نیازمندان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار