مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از پایان عملیات اجرایی اتصال ۴۲۶ مدرسه روستایی به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در هشتمین جلسه کنترل پروژه هوشمندسازی مدارس استان با اشاره به اتمام اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات گفت: با همکاری و تعامل دستگاه‌های ذیربط و از محل اعتبارات طرح USO عملیات اجرایی اتصال ۴۲۶ مدرسه روستایی بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات به پایان رسیده است.

او با اشاره به آغاز اتصال مدارس شهری به شبکه ملی اطلاعات افزود: با بررسی کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان و ارائه آمار صحیح از مدارس شهری مقرر شد به زودی عملیات اجرایی اتصال ۶۷۴ مدرسه شهری به شبکه ملی اطلاعات آغاز گردد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با بیان اینکه تامین زیرساخت اتصال به شبکه ملی اطلاعات جز تعهدات اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، ادامه داد: بعد از پایان اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای حمایت از دانش آموزان و فرهنگیان به مدت دو سال، ماهانه ۳۰ گیگابایت حجم اینترنت با سرعت ۲ مگابایت در اختیار مدارس قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
روستای لنج آباد مشگین شهر و روستاهای اطراف آن آنتن دهی گوشی موبایل ندارد!!!!!!!!