مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان از ثبت نام ۸۸ نفر در فراخوان مثبت زندگی در زنجان خبر داد و گفت:این مراکز در راستای خدمت رسانی بهینه و محله محوری تاسیس می‌گردد.

۸۸ نفر در فراخوان مرکز مثبت زندگی در زنجان ثبت نام کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، منافی مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان با بیان اینکه ۲۱ مرکز در شهر زنجان تاسیس خواهد شد، اظهار کرد: با راه اندازی هر مراکز حداقل ۵ فرصت شغلی جدید در جامعه ایجاد می‌شود و جوانان تحصیلکرده در رشته‌های مددکاری اجتماعی و رشته‌های مرتبط درج شده در دستورالعمل که جویای کار می‌باشند می‌توانند از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند.

او خاطرنشان کرد: این مراکز محله محور بوده و سعی بر این خواهد بود که جامعه تحت پوشش سازمان در نزدیکترین فاصله از محل سکونت خود خدمات درخواستی را دریافت کند.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: این مراکز که بر پایه IT و دولت الکترونیک است قرار است ۲۲ خدمت از سطح اولیه خدمات سازمان بهزیستی در حیطه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری را روی بستر الکترونیک در سطح جامعه ارائه نمایند.

او با اشاره به اینکه اداره بهزیستی شهرستان زنجان ۱۲ هزار و ۴۱۳ خانوار تحت پوشش دارد که بیش از ۷ هزار نفر به طور ماهانه مستمری دریافت می‌نمایند، یادآور شد: مراکز مثبت زندگی با هدف تسهیل و تسریع در خدمات بهزیستی همچون آموزش‌های تشکیل و تحکیم خانواده، آموزش‌های مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آگاه سازی برای پیشگیری از معلولیت، غربالگری سطح یک پیشگیری از معلولیت‌ها و غربالگری بینایی، شنوایی، اختلالات ژنتیکی و اوتیسم و توزیع کامل و صحیح خدمات سازمان به آحاد جامعه راه‌اندازی می‌شود.

منافی ادامه داد: در این مراکز همچنین استعلام صدور و تمدید موافقت اصولی، پروانه تاسیس، پروانه فعالیت، پروانه مسئول فنی مراکز و موسسات غیردولتی انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.