راهب محلی هندوستانی که مدعی بود با بوسیدن دست بیماران مبتلا به کرونا قادر به درمان بیماری آن هااست بر اثر ابتلا به کرونا جان سپرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راهب شیاد هندوستانی که مدعی بود با بوسیدن قادر به درمان کرونا است بر اثر ابتلا به این بیماری جان سپرد. این راهب که هویتش مشخص نشده پس از آنکه مشخص شد ۲۰ نفر از طرفدارانش نیز به کرونا مبتلا شده اند بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخت.

او که اهل منطقه «راتلام» در ایالت مادهیا پرادش بود به با بوسیدن دست پیروانش به آن هاگفته بود که از ویروس کرونا در امان خواهند بود. او همچنین مدعی بود که «بوسه درمانی» او موجب درمان بیمارانی خواهد شد که مبتلای به این ویروس شده اند.


  • بیشتر بخوانید

صحنه ای عجیب از وفاداری یک سگ روی پل!


اداره بهداشت محلی هند اعلام کرد که این مرد تنها یک روز پس از مثبت شدن تست کرونا جانش را از دست داد. در تاریخ ۳ ژوئن ابتلای این مرد به کرونا تایید شده بود. مسئولان بهداشت محلی همچنین تعداد ۴۰ نفر از افرادی را که با این راهب دیدار داشتند مورد آزمایش کرونا قرار دادند. پس از انجام آزمایش مشخص شد که ۲۰ نفر از این افراد از جمله خانواده این مرد به کرونا مبتلا شده اند.

«روچیکا چوهان»، یکی از مسئولان بهداشت محلی با هشدار به مردم گفت که هرگز چنین ادعا‌های خطرناکی را باور نکنند. این در حالی است که مسئولان بهداشت در یکی دیگر از مناطق هند از ابتلای ۲۹ نفر دیگر بر اثر ادعایی مشابه به کرونا خبر دادند.

گفتنی است؛ تا لحظه تنظیم این خبر ۲۹۸۲۸۳ نفر در هند به کرونا مبتلا شده اند که نزدیک به ۹ هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
تا کرونایی شود هرکه در او غش باشد .
-
حمید
۱۱:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
خب طبیعیه چون نمیتونسته خودشو ببوسه