از توقیف یک دستگاه خودرو شوتی در اردکان تا کشف ۱۷۱ هزار عدد ماسک در یزد

مهمترین بسته حوادث استان یزد را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتای استان یزد گفت: در پی شکایتی از سوی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناسی در فضای مجازی اقدام به توهین نسبت به وی و خانواده اش کرده اند موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان میبد قرارگرفت.

او افزود: ماموران با به کارگیری روش‌های تخصصی و فنی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ ابوطالبی ضمن اشاره به اینکه هر عملی در فضای مجازی قابل پیگیری و رصد است از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به پلیس فتا انعکاس داده و از اقدام خودسرانه و غیرقانونی پرهیز کنند.

توقیف یک دستگاه خودرو شوتی در عملیات پلیس اردکان

 سرهنگ سیدرضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: مأموران یگان امداد این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح شهر اردکان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که پلاک آن مخدوش شده بود مظنون و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ صادقیان ادامه داد: در بازرسی از خودرو مشخص شد، راننده خودرو با مخدوش نمودن پلاک خودرو و با تقویت کمک‌های آن و همچنین تجهیز آن به سیستم دودزا، اقدام به جابجایی اتباع غیرمجاز از مرز به داخل کشور می‌کرده که راننده به همت  ماموران دستگیر و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان گفت: متهم در اداره پلیس به جابجایی اتباع غیر مجاز اعتراف که در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۲ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران کلانتری ۱۱ هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مشکوک شدند وخودرو را برای  بررسی متوقف کردند.

نصیری افزود: در بازرسی ماموران از خودرو، ۱۲ کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

او اظهار داشت: بلافاصله پس از کشف مواد مخدر متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۷۱ هزار عدد ماسک در یزد

سرهنگ محمدحسن کارگر سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار اطلاعاتی از حمل مقدار زیادی ماسک در محور شیراز به یزد مطلع شدند و به همین منظور رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کارگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری ماموران انتظامی ابرکوه پس از شناسایی کامیونت مورد نظر با هماهنگی قضائی خودرو را متوقف کرده و در بازرسی از آن ۱۷۱ هزار عدد ماسک فاقد مجوز را کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ماسک‌های کشف شده را سه میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال بیان کرده اند گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.