رئیس شورای اسلامی شهر آستارا از افزایش ۲۳ درصدی نرخ کرایه تاکسی نسبت به سال گذشته بر اساس پیشنهاد شهرداری و موافقت دستگاه‌های مسئول خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد محسنی ،رئیس شورای اسلامی شهر آستارا گفت: بر اساس پیشنهاد شهرداری آستارا به شورای اسلامی شهر مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی، شورا با افزایش ۲۳ درصدی آن موافقت کرد و مصوبه آن در ستاد تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی آستارا به تصویب رسید.

او افزود: این مصوبه از امروز در مسیرهای مرکز آستارا و حومه شهر اجرایی می شود چنانکه به عنوان مثال نرخ تاکسی تلفنی در داخل شهر از ۴۰ هزار ریال به ۴۵ هزار ریال افزایش یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر آستارا گفت: تاکسی های درون شهری و تعدادی از تاکسی های برون شهری که در مسیر ۲۰ کیلومتری مرکز شهر آستارا تا روستاهای بخش های مرکزی و لوندویل این شهرستان تردد می کنند، مشمول این افزایش قیمت هستند.

  فرهاد محسنی افزود: این افزایش قیمت با توجه به تورم سالانه، هزینه های بالای حمل و نقل و درخواست رانندگان تاکسی های سازمان حمل و نقل همگانی آستارا اعمال و برچسب های افزایش قیمت در بین رانندگان توزیع شده است.

انتهای پیام /عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.