فرماندارجوانرود با اشاره به مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان گفت : به منظورتامین آب شرب بلندمدت ورفع مشکل تنش آبی در کوتاه مدت با افزایش ۲۰ لیتر در ثانیه از طریق خط انتقال آب روانسر به جوانرود تصمیماتی اتخاذ گردید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستگاریوسفی فرماندارجوانرود با اشاره به مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان گفت : به منظورتامین آب شرب بلندمدت ورفع مشکل تنش آبی در کوتاه مدت با افزایش ۲۰ لیتر در ثانیه از طریق خط انتقال آب روانسر به جوانرودوبهسازی قنات‌ها پس از بررسی کیفیت و رفع معارض، فعال نمودن پروژه‌های ۲۰ روستای‌های مجتمع مله رش داره رش در کوتاهترین زمان، بررسی مشکلات برق ایستگاه آب شرب روستای لاقلعه، برنامه ریزی جهت آب رسانی سیار به روستا‌هایی که فاقد شبکه توزیع و کنتور، طرح مطالعه شبکه جمع آوری شهر تازه تاسیس شروینه و ... تصمیماتی اتخاذ گردید.

او با بیان اینکه به دلیل مشکلات مالی مدت دو سال است پروژه تصفیه خانه شهرجوانرود متوقف شده است گفت : با پیگیر‌های انجام گرفته و وطی آخرین جلسه‌ای که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با پیمانکار داشتند قراراست ظرف مدت پنج ماه بخش اصلی این پروژه عظیم که از مصوبا سفر رهبری است براه اندازی و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.