سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان گفت: عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه در این شهرستان علیرغم شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان گفت: امروز شنبه ۲۴ خرداد ماه از عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه در منطقه ابوذر این شهرستان بازدید بعمل آمد و با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس، احداث این مدرسه ادامه دارد و پیشرفت مطلوبی در مراحل احداث مشاهده شد.

او به حضور مهدی مقدم مسئول حراست آموزش و پرورش مسجدسلیمان و باقرزاده مسئول اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شهرستان از روند احداث ساختمان جدید دبیرستان شیخ مفید اشاره کرد و افزود: علیرغم شیوع ویروس کرونا عملیات احداث این آموزشگاه به شیوه L.S.F یا سازه‌های سبک سرد نورد شده (سازه‌های فولادی سبک) متوقف نشده است.

ساخت مدرسه در مسجدسلیمان در روز‌های کرونایی متوقف نشد

شیانخواه زیربنای داخلی این مدرسه را ۵۵۰ متر مربع عنوان و تصریح کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، این واحد آموزشی تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و با بازگشایی این مدرسه بخشی از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان و دانش آموزان این منطقه برای ادامه تحصیل رفع خواهد شد.

سیستم L.S.F یکی از شیوه‌های مدرن اجرای سازه است که اصلی‌ترین عامل در این سیستم مقاطع فولادی جدار نازک بوده و این مقاطع، مقاطع فلزی سرد نورد شده است که با استفاده از ورق‌های فولادی گالوانیزه نازک، شکل دهی می‌شوند.

ساخت مدرسه در مسجدسلیمان در روز‌های کرونایی متوقف نشد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.