به کارگیری ۱۲۲ گروه ویژه برای تامین نظم و امنیت ترافیکی در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از به کارگیری ۱۲۲ گروه ویژه برای تامین نظم و امنیت ترافیکی در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: در استان گلستان بیش از ۵ هزار کیلومتر محور مواصلاتی اصلی و فرعی و ۴۸ نقطه حادثه خیز وجود دارد.

او افزود: در حوزه نظم ترافیکی، پلیس گلستان با به کارگیری ۱۲۲ گروه ویژه از جمله ۵۵ تیم در محور‌های مواصلاتی برون شهری، ۴۷ گروه خودرویی و ۲۰ گروه موتوری درون شهر‌ها برای آسایش مسافران و شهروندان تلاش می‌کند.

دادگر ادامه داد: مناطق گردشگری همچون ساحل دریا و جنگل ها، همانند محیط جامعه می‌توانند زمینه ساز حوادث، جرایم و نا هنجاری‌های مختلف باشند و باتوجه به حضور فرهنگ‌های مختلف در این مناطق، برنامه ریزی برای پیشگیری از هرگونه آسیب، ضرورت دوچندان دارد.

فرمانده انتظامی استان گفت: بر همین اساس علاوه بر دایرکردن ایستگاه‌های انتظامی در ۱۷ نقطه خاص جنگلی و ۲ نقطه از سواحل استان سعی شده برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی نیز به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش سطح آگاهی‌های انتظامی شهروندان، آموزش‌های همگانی در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری از انواع سرقت، آموزش قوانین رانندگی و همچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، انجام شود.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.