مدیرعامل و سرمایه گذار واحد صنعتی تولید شن شویی شهرستان خوسف گفت: این واحد تولیدی بعد از گذشت ۱۰ سال تعطیلی اوایل فروردین امسال راه اندازی شد.

دباغی مدیرعامل و سرمایه گذار واحد صنعتی تولید شن شویی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: با توجه به نیاز منطقه و همچنین صنعت ساختمان این واحد تولیدی شن و ماسه با سرمایه اولیه بالای ۱۷ میلیارد تومان  بعد از گذشت ۱۰ راه اندازی شد. 

او با اشاره به اینکه در این منطقه  مشکل شن و ماسه ، شن دانه بندی و شن شکسته  وجود دارد افزود: تلاش کردیم با برخورداری از محدوده مواد معدنی و تولید روزانه ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ تن بهترین محصول را برداشت و به تمام شهرستان از جمله خوربیابانک ارسال می شود.

دباغی از اشتغال ۲۷ نفربه طور مستقیم در این واحد تولیدی خبر داد و گفت: باتوجه به طرح توسعه و سال جهش تولید این اشتغال به ۱۵۰ نفر به طورمستقیم خواهد رسید.


بیشتر بخوانید

مدیرعامل و سرمایه گذار واحد صنعتی تولید با اشاره به نیاز منطقه از تاسیس یک پروانه واحددانه بندی سنگ اهک هیدراته و هیدرولیزه به میزان تولید ۱۲۰ هزار تن ماهانه تا پایان امسال خبرداد.

دباغی همچنین بیان کرد: باتوجه به نیاز منطقه در طرح توسعه تا پایان امسال واحد تولید آجر صنعتی و سنتی که ماشین الات آن خریداری شده است راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.