مسئول انجمن فیلم کوتاه شیراز گفت: نهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه مرداد ماه امسال در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مقدم مسئول انجمن فیلم کوتاه شیراز بیان کرد: با توجه به اعلام بازگشایی سینماها و برنامه‌های نمایش فیلم، این انجمن فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های ایمنی و رعایت حفظ فاصله گذاری اجتماعی، از نو آغاز می‌کند.

او،  با اشاره به برنامه‌های نمایش فیلم کوتاه، مستند و بلند سینمای ایران و جهان که در طول هفته توسط انجمن فیلم کوتاه شیراز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس برگزار می شود، تصریح کرد: فعالیت‌های انجمن در اسفندماه گذشته به علت شیوع بیماری کرونا همزمان با سینماهای سراسر کشور تعطیل شد که با توجه به اعلام بازگشایی سینماها و برنامه‌های نمایش فیلم این انجمن فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های ایمنی و رعایت حفظ فاصله گذاری اجتماعی، از نو آغاز می شود.

مقدم ادامه داد: برنامه‌های نمایش فیلم‌های مطرح سینمای ایران و جهان از  ۲ تیر ماه امسال با نمایش و تحلیل آثار برای اعضا انجمن فیلم کوتاه شیراز در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس سالن مهر آغاز می شود.

مسئول انجمن فیلم کوتاه شیراز افزود: نهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز نیز در اواسط مرداد ماه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود که جزئیات این جشنواره همزمان با رونمایی پوستر به اطلاع علاقمندان حوزه فیلم کوتاه می رسد.

انتهای پیام/ت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار