راه اندازی نسل‌های مختلف تلفن همراه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از راه اندازی نسل‌های مختلف تلفن همراه در ۸۲ روستای استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به افتتاح همزمان ۳۱۲ سایت تلفن همراه در سراسر کشور توسط وزیر ارتباطات گفت : با افتتاح این تعداد سایت، امروز ۱۰۳۴ روستا در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

او گفت : راه اندازی این سایت‌ها توسط دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در دستور کار قرار گرفته که در استان کرمانشاه اپراتور ایرانسل متولی انجام این کار شده و از امروز (۲۴ خرداد) ۲۲ روستای استان که فاقد دسترسی به شبکه تلفن همراه بوده و یا دسترسی ضعیف داشتند، به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

بهنیا افزود: برای انجام این کار و راه اندازی سایت‌های نسل دو، سه و چهار تلفن همراه در این تعداد روستا، حدود ۷۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مسئول ادامه داد: در اردیبهشت ماه نیز ۶۰ روستای دیگر استان توسط اپراتور همراه اول به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند که برای راه اندازی سایت‌های نسل دو، سه و چهار در این تعداد روستا نیز حدود ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه افزود: در مجموع درسال جاری ۸۲ روستای استان با صرف اعتبار ۲۳۱ میلیارد ریال به شبکه ملی اطلاعات وصل شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.