مردم خراسان رضوی می توانند شکایات و مشکلات خودشان را از دستگاه‌های اجرایی با تماس با سامانه سامد ۱۱۱ پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناصر فخر موحدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: در این استان مردم می‌توانند با شماره گیری تلفن ۱۱۱ با سامانه "سامد" که ارتباط مستقیم بین دولت و مردم است مشکلات و مسائل خود را به صورت مستقیم به مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی اطلاع دهند.

او افزود: مدیران و مسئولان استانی با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هرهفته مقرر شده تا با حضور در محل سامانه سامد، به صورت زنده، پاسخگوی مشکلات و درخواست‌های مردم باشند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ مدیر ارشد دستگاههای اجرایی استان  پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات مردم از این طریق بوده‌اند.

فخر موحدی بیان کرد: رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان در این ارتباط مستقیم با مدیران دنبال می‌شود، این سامانه الکترونیکی برای تعامل آسان مردم و دولت و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی در سطح کشور فعال است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.