معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنگاور از ایجاد و راه‌اندازی سه خانه ورزش در روستاهای «عبدالتاجدین، پل شکسته و طاهرآباد» این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ یوسفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنگاور گفت : برنامه هایی برای ترویج ورزش های بومی و محلی با محوریت پرداختن به مناطق محروم و کم برخوردار و کمک به تجهیز هشت خانه ورزش روستایی به وسایل ورزشی در شهرستان آغاز شده که تاکنون سه مورد تحقق یافته است.

او گفت : امروز ۴۰ تا ۵۰ درصد ظرفیت رشته های ورزشی شهرستان فعال و مابقی این ظرفیت تحت تأثیر شیوع کرونا و بیماری کوید ۱۹تعطیل و غیرفعال می باشد.

یوسفی افزود: این مهم می طلبد با ایجاد یک شبکه مجازی برای اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری گامی در جهت پرکردن اوقات فراغت جوانان برداشته و خلاء بوجود آمده را پر کرد.

معاون سیاسی فرمانداری کنگاور با اشاره به اینکه نباید نسبت به اوقات و فراغت جوانان بی توجه باشیم ادامه داد: اگر چه حفظ و مراقبت از سلامت جانی افراد در اولویت قرار دارد اما کوتاهی در اجرای برنامه های اوقات فراغت با حضور نیافتن در جلسات توجیه پذیر نیست.

او گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان بتواند با پرداختن به موضوعات مهمی همچون آسیب های اجتماعی، ازدواج جوانان، پیشگیری از طلاق، اشتغال و گامی در جهت اجرای سرفصل های برنامه ششم توسعه بر دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.