استاندار البرز گفت: تالار‌های پذیرایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز گفت: تالارهای پذیرایی در نقاطی که شرایط قرمز ندارد در چارچوب دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شود به نحوی که بیشتر از ۵۰ درصد ظرفیت آن پذیرش نداشته باشد.

شهبازی با بیان اینکه برای مهار کامل کرونا همچنان نیازمند همراهی مردم هستیم، افزود: بیماری کرونا در البرز به خوبی مدیریت شده و تاکنون با بحران و چالش بزرگی مواجه نبودیم.

او با اشاره به این که البرز در وضعیت قرمز قرار ندارد، گفت: با توجه به بازگشایی اماکن مقدس، ضرورت دارد که رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در این اماکن با جدیت بیشتری دنبال شود.

استاندار البرز گفت: در جلسه امروز با اعلام رییس جمهور محترم مصوب شد افرادی که در ۳ ماه اخیر به خاطر بیماری کرونا مشمول بیماری شده‌اند و همچنین به کسب و کار‌هایی که پرونده بیمه ندارند و به دلیل کرونا دچار مشکل شده‌اند، کمک شود.

او افزود: در این جلسه همچنین مصوب شد تا نمایشگاه‌های تخصصی مجاز به فعالیت باشند به شرط این که افراد خاصی برای بازدید از آن دعوت شوند.

شهبازی گفت: همچنین کتابخانه‌های عمومی و قهوه‌خانه‌ها در چهارچوب دستورالعمل های بهداشتی که اعلام خواهد شد، مجاز به فعالیت هستند، ولی برخی فعالیت‌های فرهنگی از جمله اردو‌های تابستانی فعلاً ممنوع است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
مگه قرار نبود مناطق سفید تالار باز بشه.البرز هنوز زرده.لابد دوست دارید البرز مثل خوزستان و هرمزگان قرمز بشه.حالا عروسی گرفتن توی این شرایط واجبه؟خود استاندار البرز توی این موقعیت تالار دعوتش کنن میره؟