فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: مساله ویروس کرونا آنی و فوری است هر چقدر تلاش بهداشت و درمان بیشتر شود نتایج بهتری بدست می‌آید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در جمع مدافعان عرصه سلامت این شهرستان گفت: مسئله ویروس کرونا اصل اول در سلامت مردم است و تمام ظرفیت های خرمشهر برای کارآمدی حوزه بهداشت بسیج می شوند.

او فرهنگ سازی و آموزش مردم را از دیگر  راهکارهای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: برای فرهنگ سازی در شهرهای مرزی بایستی تلاش های بسیاری انجام شود و به تدریج آموزش های لازم را به مردم القا کرد.

فرماندار ویژه خرمشهر مسئولیت پزشکان را خیلی مهم دانست و تصریح کرد: سربازان خط مقدم کرونا پزشکان و پرستاران هستند و دولت حامی فعالان عرصه سلامت است.

حیدری همکاری دستگاه‌ها با متولیان بخش بهداشت و درمان را لازم و ضروری خواند گفت: موضوع بهداشت تخصصی و کار حرفه‌ای و در عین حال بین بخشی است به ویژه در خانه‌های بهداشت، دهیار ما باید همکاری لازم را با این بخش داشته باشد.

او افزود: مساله ویروس کرونا آنی و فوری است هر چقدر تلاش بهداشت و درمان بیشتر شود نتایج بهتری بدست می‌آید.

فرماندار ویژه خرمشهر رسیدن به خودمراقبتی را مهم بیان کرد و گفت: افراد جامعه باید به خود مراقبتی برسند تا بتوانند در مقابل این ویروس جان سالم به در برند.

حیدری  با ابراز نگرانی از روند تصاعدی بیماری کرونا در خرمشهر گفت: نگرانی ما از این است که در این مسیر روز به روز دچار استهلاک و کاهش توانایی کادر درمانی شویم.

او افزود: به اندازه‌ای که این ویروس تغییر کرده ما نتوانستیم ۱۰ درصد تغییر ایجاد کنیم و جامعه ما در مقابل این تغییر، آمادگی ندارد.

نشست صمیمی دکتر حیدری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با پزشکان مراکز ۱۶ ساعته خرمشهر و مراکز درمانی روستاهای بخش مرکزی خرمشهر امروز برگزار شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.