باشگاه تراکتور بنا به دلایلی تمایلی به آغاز بازی‌های لیگ برتر ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع نتیجه تست کرونای باشگاه تراکتور وارد فاز جدیدی شده است. به هر حال تراکتور جزو تیم‌هایی است که تمایلی به شروع بازی‌های لیگ برتر فوتبال ندارد و بی تمایلی این تیم تبریزی هم دلایل بسیاری دارد که باعث شده برخی از ادعا‌ها و تصمیمات اتخاذ شده این باشگاه با بدبینی‌هایی مواجه شود که خبر مثبت شدن تست کرونای ۶ عضو این تیم  هم یکی از موارد است.

به هر حال گمانه زنی‌های زیادی درباره صحت و سقم ابتلای ۶ عضو تیم تراکتور به ویروس کرونا مطرح شده است. همان گونه که چند هفته پیش هم خبر مشابهی درباره ابتلای ۴ بازیکن این تیم به ویروس کرونا منتشر شد. البته برخی از اقدامات باشگاه تراکتور باعث به وجود آمدن بدبینی‌ها و سوظن‌ها شده است.

از ماجرای تست‌های کرونا تا آماده نبودن تراکتور برای مسابقات

باشگاه تراکتور در شرایطی تمرینات خود را برگزار می‌کند که شاهد بایکوت رسانه‌ای این تمرینات هستیم. این موضوع تا جایی پیش رفت که حتی تا قبل از تصادف میمبلا، بازیکن خارجی تراکتور در مسیر بازگشت از تمرین، این تردید بین هواداران و اهالی رسانه وجود داشت که آیا واقعا تراکتوری‌ها تمرین می‌کنند یا نه! به هر حال اتفاق رخ داده مشخص کرد که تراکتوری‌ها مشغول تمرین کردن هستند و اینکه چرا این موضوع را علنی نمی‌کنند ذهن خیلی از افراد را درگیر خود کرده است.

از ماجرای تست‌های کرونا تا آماده نبودن تراکتور برای مسابقات

وضعیت مبهم کاپیتان‌های تراکتور

اگر خبر‌های باشگاه تراکتور درطول یک ماه اخیر را پیگیری کرده باشید، اخباری مربوط به وضعیت مبهم کاپیتان‌های این تیم تبریزی منتشر شده است.

نکته جالب توجه این است که هیچ کدام از این اخبار اطلاعات دقیقی درباره زمان بازگشت دژاگه و شجاعی ارائه نکرده اند. آن گونه که از منابع آگاه خبر می‌رسد باشگاه تراکتور با وجود اینکه  اطلاع چندانی درباره وضعیت کاپیتان‌های خود ندارد، اما  تمایل زیادی به بازگشت شجاعی و دژاگه به تبریز دارد.

با توجه به قابلیت بالای کاپیتان‌های تیم ملی و جایگاهشان در فوتبال ایران، این طور به نظر می‌رسد که باشگاه تراکتور علی رغم شرایط موجود تمایلی به رسانه‌ای کردن ناهماهنگی به وجود آمده ندارد. همچنین این موضوع در مورد بازیکنان خارجی تراکتور هم صدق می‌کند و زمان بازگشت حمزاوی و جفرسون یوری مشخص نیست و این بدین معنی است که باشگاه تراکتور حدود ۴۰ درصد از بازیکنان خود را در شرایط فعلی در اختیار ندارد و همین موضوع باعث شده  تمرینات این تیم، بی هدف برگزار شود.

همچنین این اتفاقات باعث شده که تراکتور به هیچ عنوان شرایط یک تیم آماده برای حضور در مسابقات را نداشته باشد.

به هر حال در کنار مسائل یاد شده، قرعه دشواری که تراکتور با شروع مسابقات با آن مواجه می‌شود و چند عامل دیگر مواردی هستند که باعث می‌شود به این نتیجه برسیم که باشگاه تراکتور هیچ تمایلی به شروع مسابقات ندارد و شفاف سازی نکردن این باشگاه در رسانه‌ها باعث شده تا بدبینی‌ها افزایش یابد.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار