استاندار همدان گفت: دولت از بیکاران غیر بیمه تامین اجتماعی بر اثر شیوع کرونا حمایت می کند.

دولت از بیکاران غبر بیمه تامین اجتماعی بر اثر شیوع کرونا حمایت می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی شاهرخی، استاندار همدان پس از جلسه ستاد ملی مقابله  باکرونا گفت: دولت برای حمایت از افرادی که در زمان شیوع ویروس کرونا بیکار شده اند ویا آسیب دیده اند علاوه بر افرادی که بیمه تامین اجتماعی داشته اند برنامه دارد.

او با بیان اینکه اولویت در مدیریت بیماری کرونا، تامین سلامت همراه با تامین معیشت مردم است افزود: این افراد آسیب دیده از کرونا هم با مدارکی مبنی بر اشتغال خود در رشته مورد نظر و بیکار شدن و یا آسیب دیدن بر اثر شیوع ویروس کرونا شناسایی می شوند و هفته ی آینده دولت بسته های حمایتی از این افراد را اعلام می کند.

استاندار همدان با اشاره اینکه اجازه بازگشایی برخی مشاغل وفعالیت‌ها به معنای پایان کرونا نیست تاکید کرد: نظارت‌ها بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای تامین سلامت مردم در مناطق جمعیتی ودستگاه‌های دولتی و بانکی تشدید می‌شود.

شاهرخی بر نظارت جدی‌تر بر برگزاری برخی مراسم‌ عروسی و عزاداری ها تاکید کرد و گفت: طی هفته های اخیر شهرهای استان از وضعیت سفید و زرد کرونایی به وضعیت هشدار و  وضعیت قرمز رسیده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار