استاندار کردستان در پیامی موفقیت‌های اخیر دانشگاه کردستان را به مردم فرهنگ‌دوست و جامعه‌ی علمی استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، متن پیام استاندار کردستان به این شرح است:

موفقیت‌های اخیر دانشگاه کردستان و اخذ جایگاه ویژه در رتبه‌بندی‌های معتبر بین‌المللی، از جمله قرار گرفتن در بین ۲۵۰ دانشگاه برتر آسیا و ۲۰ دانشگاه برتر ایران، حضور در جمع ۱۰ دانشگاه تاثیرگذار ایران در حوزه سلامت و رفاه نظام رتبه‌بندی معتبر تایمز و همچنین قرار گرفتن در جمع ۲۰ دانشگاه بزرگ ایرانی در نظام رتبه بندی معتبر یومالتی‌رنک، نشان از توجه ویژه و اهتمام شایسته فرهیختگان و دانش‌پژوهان دانشگاه کردستان به علم و دانش است.

دانشگاه کردستان به عنوان یک مرکز علمی و اجتماعی در یک هم بافت اجتماعی با مردمان فرهنگ دوست استان کردستان و سایر نهاد‌های اجتماعی، علمی و فرهنگی در تعاملی خردمندانه علم‌ورزی و علم‌آموزی را شانی شایسته بخشیده است و بر همین باور در سال‌های اخیر شاهد بالندگی و پویایی این مرکز علمی جوان، با قدمت کمتر از ۳۰ سال، نه تنها در نظام علمی کشور بلکه در سطح بین‌المللی نیز بوده‌ایم.

قرار گرفتن نام دانشگاه کردستان در جمع دانشگاه‌های موفق کشور در جذب دانشجویان بین‌المللی و تحصیل نزدیک به ۵۰۰ دانشجوی بین‌المللی در این دانشگاه نشانی دیگر بر این مدعا است.

امید است همچنان با حمایت‌هایی که نظام جمهوری اسلامی در بدو تولد خود به مسئله دانش و علم داشته است و همچنین تلاش و مجاهدت‌های مدبرانه مدیران و کارکنان شایسته دانشگاه و مجاهدت‌های اعضای محترم هیئت علمی که در حوزه پژوهش و تعلیم و تربیت مبذول می‌دارند، این روند رو به صعود را در دستیابی به کمال شاهد باشیم.

اینجانب برخود لازم می‌دانم این موفقیت بزرگ را به مردم فرهنگدوست استان کردستان، جامعه علمی استان کردستان و به خصوص خانواده بزرگ دانشگاه کردستان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سلامت و سرفرازی روز‌افزون این عزیزان از حضرت حق تعالی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.