مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: کارگاه‌های مهارت‌های مثبت روانشناختی بصورت مجازی در حال برگزاری است.

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارگاه‌های ویژه طرح حال خوش زندگی، از ۲۴ خردادماه ۱۳۹۹ با تأکید بر آموزش مربیان، فعالیت خود را بصورت مجازی آغاز کرد.

او افزود: در جدیدترین فعالیت این کارگاه‌های مهارت‌آموزی، کارگاه آموزشی مهارت خودباوری روز شنبه ۲۴ خردادماه ۱۳۹۹ با حضور جمعی از مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان خوزستان به‌صورت مجازی برگزار شد.

کیانی اظهار داشت: کارگاه‌های مهارت‌های جرات مندی، امید، خوش‌بینی، معنویت، شادی و نشاط، روابط مثبت و هوش هیجانی دیگر عناوین کارگاه‌های مهارت‌های مثبت روانشناختی کانون خوزستان است که به ترتیب از ۲۵ تا ۳۱ خردادماه هر روز برگزار خواهند شد.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فرکی کودکان و نوجوانان خوزستان، مدرس این دوره‌های آموزشی لیلا رحمانیان مربی آموزش دیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که مسئولیت تدریس این کارگاه‌ها را در قالب دوره‌های ۳ ساعته آموزشی (۲ ساعت نظری و یک ساعت عملی) به عهده دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به‌منظور پاسخگویی به نیاز‌های اساسی نوجوانان، در قالب طرح ویژه حالِ خوشِ زندگی فعالیت‌های آموزشی خود را از ۱۵ مردادماه ۱۳۹۸ آغاز کرده است و در سال جدید با شیوع بیماری کرونا بصورت مجازی کارگاه‌های آموزش مهارت‌های مثبت روان‌شناختی را با تأکید بر آموزش مربیان در تسهیل فرآیند برگزاری کارگاه آموزشی ویژه‌ اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ادامه می‌دهد.

براساس این گزارش؛ کارگاه‌های مهارت‌های مثبت روان‌شناختی کانون خوزستان ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال است و مربیان آموزش دیده کانون مسئولیت برگزاری این کارگاه‌ها را به عهده دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.