فوتبال بانوان برای پیشرفت در آینده‌ای نزدیک نیاز به تجدیدنظر و برنامه‌ای منظم دارد.

آموزش آکادمیک پله‌ای برای پیشرفت فوتبال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فوتبال بانوان برای پیشرفت در سال‌های آتی نیاز به برنامه ریزی و آموزش آکادمیک دارد. کارشناسان برای استفاده مطلوب از استعداد‌های ورزشی کشور باید تصمیمات صحیحی را اتخاذ کنند.

فوتبال بانوان باید از سنین پایه مورد توجه قرار بگیرد و برای آن برنامه ریزی شود تا تیم‌های ما در رده سنی بزرگسالان نتایج خوبی در مسابقات بین المللی کسب کنند.

تشکیل آکادمی و آموزش صحیح و حرفه‌ای از سنین پایه کمک بزرگی به حساب می‌آید. به خصوص اگر این آکادمی‌ها کارشان را زیر نظر باشگاه‌ها انجام دهند.

باشگاه‌های ما می‌توانند در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم داری کنند هرچند که تیم داری برای آن‌ها در بخش بانوان تبلیغ ندارد و به خاطر نبود تبلیغات آن‌ها نمی‌توانند در این زمینه درآمدی کسب کنند، اما اگر باشگاه‌های ما آکادمی هایشان را راه بیندازند، ممکن است که با استقبال زیاد خانواده‌ها روبه رو شده و از این راه درآمد لازم برای تیم داری در لیگ برتر را کسب کنند. به ویژه اگر بازیکنان خوبی در این آکادمی‌ها پرورش یابند، در آینده می‌توان این بازیکنان را به لیگ‌های خارجی به عنوان لژیونر داد و از این راه نیز درآمد خوبی کسب کرد.


بیشتر بخوانید: پرداختی تیم فوتبال بانوان ملوان در ایام قرنطینه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار