پیشرفت ۳۵ درصدی عملیات آبرسانی به ناحیه صنعتی زنوز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تامین آبِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال جهش تولید، از پیشرفت ۳۵ درصدی عملیات آبرسانی به ناحیه صنعتی زنوز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تامین آبِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال جهش تولید، از پیشرفت ۳۵ درصدی عملیات آبرسانی به ناحیه صنعتی زنوز خبر داد.

نیرومند اسکویی افزود: طرح آبرسانی به این ناحیه صنعتی، شامل اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال و تکمیل یک واحد مخزن ۲۰۰ متر مکعبی، تجهیز ایستگاه پمپاژ، برق رسانی به ایستگاه پمپاژ و محوطه سازی و فنس کشی ایستگاه پمپاژ است.

او افزود: برای اجرای این طرح ۱۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

نیرومند اسکویی گفت: کل آب مورد نیاز برای تامین آب ناحیه صنعتی زنوز ۸ لیتر بر ثانیه است که آب مورد نیاز ناحیه صنعتی مذکور از سد زنوز با ظرفیت ۶ لیتر بر ثانیه تامین خواهد شد و ۲ لیتر بر ثانیه آن نیز توسط شرکت آب و فاضلاب تامین شده است.

ناحیه صنعتی زنوز با مساحت ۳۵.۳۳ هکتار در ۳ کیلومتری زنوز و ۲۸ کیلومتری شهرستان مرند و ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان آذربایجان شرقی (تبریز) قرار گرفته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.