نماینده مجلس یازدهم گفت: وزارت آموزش و پرورش به شدت بخش‌نامه و بروکراسی محور است؛ برای حل این معضل که ساختار اداره آموزش و پرورش مستأصل و موازی کار شده است، چه طرحی دارید؟

آموزش و پرورش به شدت بخش‌نامه محور استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین بامیری نماینده مجلس یازدهم در صحن علنی امروز مجلس و در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: چند درصد از سند تحول بنیادین عملیاتی شده است؟ چرا همسان سازی برای بازنشستگان آموزش و پرورش مورد غفلت قرار گرفته و قشر عظیمی از فرهنگیان عزیز یعنی بازنشستگان آزرده شده‌اند؟

او ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش به شدت بخش‌نامه و بروکراسی محور است؛ برای حل این معضل که ساختار اداره آموزش و پرورش مستأصل و موازی کار شده است، چه طرحی دارید؟

بامیری همچنین گفت: اگر کرونا ادامه پیدا کند، در استان چهارمحال و بختیاری و ظاهراً سایر استان‌ها شاهد فقدان شبکه‌های زیرساخت در حوزه‌های مربوطه هستیم. ۴۷ درصد از چهارمحال و بختیاری فاقد شبکه‌های ارتباطی است.

نماینده مجلس یازدهم اظهار کرد: چرا نیرو‌های نهضت سوادآموزی که شخصاً دنبال آموزش پذیری جامعه آماری بودند و عمر مفید خود را در این مهم گذاشته‌اند، باید برای جذب مجدد مورد سنجش قرار بگیرند؟ در حالیکه همه میانگین بالای ۱۵ سال تجربه را دارند و اگر در آزمون تیرماه امنیت شغلی پیدا نکنند، چه مسائلی را می‌تواند به دنبال داشته باشد؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
بازنشستگان اموزش وپرورش فراموش شدگانند .انها ازوزارت اموزش و پرورش به وزرات کار!!!!!!!!! منتقل شدهاند و وزیر کار وتعاون !!!!!!! باید به مشکلشان رسیدگی کند .ما بازنشستگان اموزش وپرورش به مثال شتر مرغ شبیه شدیم که گفتند اگر مرغی پرواز کن گفت شتر که پرواز نمیکند من شتر مرغم..گفتند خوب شیر بده گفت مرغ هستم .
وزیر اموزش وپرورش میگوید من مسوول شاغلین هستم و وزیر کار میگوید ننی توانیم همه بودجه را صرف بازنشستگان بکنیم در وزارت کار وتعاون مستمری بگیرانی داریم با حقوق های بسیار کم باید بودجه برای انها هم بماند!!
آخرین اخبار