مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه اعلام کرد: طرح «روز بدون حادثه» را در ۳۱ خرداد ماه در محور‌های استان کرمانشاه اجرا خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فریبرز کرمی روز یکشنبه (۲۵ خرداد)  گفت: ۳۱خرداد ماه جاری را به عنوان روز بدون حادثه نامگذاری کرده‌ایم و با اقدامات صورت گرفته بدنبال این هستیم این روز را به عنوان روزی بدون حادثه تلخ و ناگوار در جاده‌های استان ثبت کنیم.

او اظهارداشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، تردد‌ها اکنون در محور‌های استان روال عادی دارد و تقریبا به صورت نرمال و همچون سال‌های گذشته است، ولی انتظار داریم مردم سفر نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه با یادآوری هفته ایمنی و حمل و نقل از ۳۱ خرداد ماه تا ۶ تیرماه، گفت: کار ایمنی جاده‌ها را با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان، دستگاه نظارتی و ارگان‌های همکار را در دستور کار داریم.

کرمی عنوان کرد: ایمنی جاده‌ها را از نظر رفع نواقص جاده‌ای، برقرار ایمنی، روکش آسفالت، لکه‌گیری، نصب تابلو علایم و خط‌کشی‌ها کنترل می‌کنیم تا ان‌شاءالله اتفاق و حادثه‌ای ناگوار پیش نیاید.

او بیان کرد: ۳۱ خرداد ماه همه دستگاه‌ها از مبدا بارگیری ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر اطلاع‌رسانی لازم را انجام می‌دهند تا با استقرار دستگاه‌های همکار کمیته ایمنی راه‌ها در جاده‌ها بتوانیم این روز را واقعا به عنوان روزی بدون حادثه تلخ و ناگوار در جاده‌های استان داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه تصریح کرد: جاده‌های استان را با نصب تابلو‌ها استاندارد می‌کنیم، تابلو‌هایی با عنوان سرعت مطمئنه و سرعت در حدمجاز داریم که سرعت در زمان‌های خاص باید توسط کاربران جاده‌ای با توجه به تابلو‌های علایم و خط‌کشی مدیریت شود تا حادثه‌ای برای خود و دیگران اتفاق نیفتد. ​

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.